luni, 21 iulie 2008

New layout...

Gata. M-am chinuit puţin şi am reuşit să aduc vechiul template la o formă mai actualizată. N-am ce să fac. Îmi place la nebunie simplitatea acestui template şi culorile alese (de mine) pentru el (pe care acum m-am chinuit puţin să le caut codule html, căci nu mai mergea cu #orange), precum şi fontul folosit (Book Antiqua). Cu ocazia asta mi-am readus aminte de puţin html, dar nu suficient încât să pot face altceva în afară de mici modificări ici colo. Nici nu vroiam mai mult, sincer.
În zilele ce vor urma o să repun câteva posturi mai vechi... nu toate, deoarece sunt prea multe şi n-am atâta răbdare, dar o să apară câteva din ultimele. Despre cele de acum 2-3 ani încă nu sunt sigur... dar văd eu cât chef am ca să dezgrop mail-urile alea (nu că mi-ar fi prea greu să dau un search după ele şi să le găsesc pe toate, dar nu despre asta e vorba :) )

EDIT: Şi am pus câteva posturi. S-ar putea să mai urmeze câteva... cred. Mă bucur că pot să postez "în trecut" :) Acum sunt curios dacă pot să pun şi comment-urile... asta chiar ar fi ceva. :))

Niciun comentariu: